"Reklame der virker og reklame der ikke virker"


Det er en gammel traver at halvdelen af al reklame er spildt. men ingen ved hvilken halvdel.

Det har jeg et godt bud på.

I løbet af tre timer ser vi sammen med nye øjne på jeres reklameaktiviteter, og I får at vide
hvad I gør skidt og hvad i kan gøre bedre.

For koncernen Tetrapak har jeg med disse tre timer været i Sverige, Norge, München - og Jylland med stor succes.

Kurset kan holdes på engelsk eller tysk og svensk om nødvendigt. 


3 timers lynkursus, og I ved meget mere om, reklame der virker og reklame der ikke virker med gode chancer
for bedre resultater i fremtiden.

Se vejledende prisliste eller kontakt mig lad os aftale, hvor og hvornår jag skal komme
Tekst og Tanke v. Carsten Lynge | Blegdamsvej 118, 7., 49 | 2100 København Ø | Tlf.: 35 35 37 56 | e-mail: cly@adr.dk